Forum Dla leniwych studentˇw Administracji SWPW beka Strona G│ˇwna Dla leniwych studentˇw Administracji SWPW beka
Bleeeeeeee
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ale welur o ile dobrze pamietam od conajmniej 3 lat nie jest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentˇw Administracji SWPW beka Strona G│ˇwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 12:55, 06 Kwi 2014    Temat postu: Ale welur o ile dobrze pamietam od conajmniej 3 lat nie jest

Oo 5 lat przyjmuj─Ö tabletki antykoncepcyjne, bo bez nich nie mam reguralnych miesi─ůczek, i nie przyty┼éam w og├│le.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam kobietki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

GRO┼üS... [link widoczny dla zalogowanych] zdj─Öcia dzieciak├│w super, musz─Ö si─Ö zebra─ç i te┼╝ co┼Ť wys┼éa─ç
Dzie┼ä by┼é pe┼éen zapa┼éu i ...braku czekolady! Moze i tak ale to dobry sprawdzian dla znajomosci...Nastaw sie na przygode naprawde, bo to jest PRZYGODA...I duza lekcja samodzielnosc...nauczysz sie tez sama ze soba spedzac czas...Staraj sie pozytywnie nastawic. Wam sie udaje, a co maja powiedzie─ç ci, kt├│rzy choruja bardziej? Dziewczyny co do podmywania to sama nie wiem, ale podmywam si─Ö zawsze rano i zawsze wieczorem - w ┼Ťrodku dnia to tylko podczas upa┼é├│w jak czuje si─Ö strasznie niekomfortowo - lactacydem.. lifting, piersi i z─Öby i to wszytko i zmiana nie jest tak drastyczna a gdyby nie zmiana fryzury i profesjonalny makija┼╝ zmiana by┼éa by wr─Öcz niezauwa┼╝alna go┼éym okiem [link widoczny dla zalogowanych]
Tak,raczej na 100 % jestem pewna s┼é├│w. Czesa┼éy mnie r├│┼╝ne fryzjerki i za ka┼╝dym razem by┼éam zadowolona z us┼éug. Wlasnie sie natknelam na ten topik i zobaczylam moje wpisy z przed ponad roku!! * zdobienia hologramowe (w zale┼╝no┼Ťci od k─ůta padania ┼Ťwiat┼éa mieni─ů si─Ö kolorami t─Öczy) Wiesz to jeszcze wczesnie - poczekaj jeszcze tydzien i zrob drugi test s┼éuchajcie z reka na sercu moge wam polecic p.Anete z malego saloniku na ulicy majora12a albo b nie wiem dokladnie-naprzeciwko ┼╝abki. Musz─Ö jej dotyka─ç chocia┼╝ jednym palcem, ┼╝eby mie─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e ona tam jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt był taki że włosy łamały się i wypadały a miałam piękne i zdrowiutki.
[link widoczny dla zalogowanych]
napisa┼éa┼Ť ze \przeciez nie musisz koniecznie robi─ç tego rodzaju oczyszczania,zr├│b sobie dni na samych owocach albo na owocach i warzywach\ to typ kanapowca
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

koniec miesi─ůca, koniec roku... [link widoczny dla zalogowanych] og├│rek zielony
Wczoraj skusiłam się na pizze. No chyba nie teges... byłam u wielu chirurgów plastycznych nawet u sankowskiego i nikt nie moze mi pomoc. DZIEWCZYNY NAJLEPSZA JEST MASC TRIBIOTIC - KOSZTUJE COS OK 1.50. sprawdza czy jeszcze zyjecie. [link widoczny dla zalogowanych]
jesuuu jak by go tu ubic!!!!!!! zajarana ciotka nie jestes pełnoletnia? hej Ceny też dobre. Ciekawe dlaczego na noc?? Ja milam usta powiekszane juz kilka razy. I wcale nie tylko w polaczeniu z czarnym ale rowniez odcienie bieli, i wszystko OFF-white a takze zlote dodatki....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja ┼é─ůcz─Ö diete z zabiegami liposukcji ultradzwiekowej i widze efekty.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich, [link widoczny dla zalogowanych] Nawet nigdzie dzisiaj nie wychodzili┼Ťmy bo mi si─Ö nie chcia┼éo.
Hajskie jezeli w czasie wlewu Moj po 6 miesiacach mi powiedzial ze ma zone i ona ma przyjechac z Turcjii. odradzam jedn─ů z fryzjerek Stiudiomalgorzata.com.pl z Kurdwanowa - ANET─ś! Bleeeeee [link widoczny dla zalogowanych]
Nikt by sie nie zorientowa┼é co zrobi┼éam, a mo┼╝e przez kilka dni ju┼╝ sie sama przyzwyczai┼éam. Oj musisz uwa┼╝a─ç, zauroczona jak na razie nie jeste┼Ť, ale wiesz tu fajna rozmowa, tam fajna rozmowa .... Witajcie kochane!!!! no tak super.....samo z siebie sie bierze Pytaj je┼Ťli masz jeszcze jakie┼Ť w─ůtpliwo┼Ťci 1800kcal ... wiec tak gazowane na 100% nie ma wplywu ja pilam cala ciaze cole i dziecko zdrowe sie urodzilo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do tego watku to wole ┼╝ele dzieki za link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po prostu padam na pysk
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťliczne! Dzi─Ökuje dziewczyny generalnie od roku mam problemy ┼éuszczycowo alergiczne obecnie jest to w miar─Ö opanowane i musz─Ö to tylko natluszczac tj prawa r─Ök─ů.od 3 dni mam czerwone plamy na zgieciach ┼éokci;(i zaczyna swedziec wizyt─Ö u dermatologa mam 24.07 co mog─Ö teraz zastosowa─ç ┼╝eby to z┼éagodzi─ç?macie jaki┼Ť pomys┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak Wam idzie dziewczyny??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zainteresowane osoby prosz─Ö o kontakt pod numerem 663758706 [link widoczny dla zalogowanych] Ale tak jak m├│wi┼éy wcze┼Ťniej dziewczyny nie warto nic planowa─ç bo i tak wszystko wyjdzie spontanicznie.
nie mam niczego takiego, wi─Öc trudno mi doradzi─ç, najlepsza by┼éaby wizyta u lekarza, bo to troch─Ö dziwne jest, bo ja tam u siebie g─ůbki nie czuje ani innych niepokoj─ůcych zmian Z ┼╝├│┼étym raczej si─Ö zlewa chyba ze dodac jeszcze jeden kolor, moze by─ç jeszcze rudy , ale ciemny By┼éam na tej diecie 10 lat temu i schud┼éam pi─Öknie i d┼éugo utrzymywa┼éam t─Ö wag─Ö. Od jakiego┼Ť czasu nie przespa┼éam ani jednej ca┼éej nocy! Pierwsza z nich to Roman Chocho┼é (ul. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich. szczepili euvaxem. A je┼Ťli chodzi o kawa┼éek latynoski, to nie ten, ktory napisa┼éa┼Ť, kawa┼éek Luuny kojarze. przed refrenem pojawia┼éy si─Ö s┼éowa baby baby baby ... Przysadka m├│zgowa wytwarza dwa hormony FSH (hormon folikulotropowy) i LH (hormon luteizuj─ůcy). Hi dziwczyny! chce Pan byc mediatorem, czy tez operatorem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentˇw Administracji SWPW beka Strona G│ˇwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin