Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka
Bleeeeeeee
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

dostałam na długo orgametril, potem stediril 30 , a opróc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 18:24, 10 Kwi 2014    Temat postu: dostałam na długo orgametril, potem stediril 30 , a opróc

wciąż rosło i dalej rośnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Głodówkę odkładam na później, bo nie do końca czuję się teraz na siłach, a poza tym przeprowadzanie jej w sesji, byłoby jednak trochę ryzykownym pomysłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-32209 [link widoczny dla zalogowanych] Zastanawiam się czy, któras z was korzysta z odrzywek dla sportowców (oczywiście tych na spalanie tłuszczu).
bo ja tak P. trzymajcie sie dziewczyny i chlopaki sadze to byłby najlepszy wybor, jakos mnie to motywuje bardziej jak ktos przede mna sie poci , Trochę zaczęła mnie boleć głowa. [link widoczny dla zalogowanych]
Na początku nosiłam syntetyki ale teraz wole naturalne. probowalam cos wyszukac ale kiepsko... czepcie się tramwaju może wam lepiej będzie!!!! Wybudzanie jest OK - po prostu budzisz się, otwierasz oczy i znów przysypiasz. może spróbujcie stanąc w łazience, jedną nogę na wannie postawić, wtedy łatwiej wchodzi. Pani Sonia 327674245 Jedynie ta metoda jest rozsądna i mąrzdze przemyślana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dobierzesz poprawny rozmiar to i wizualnie dużo się poprawi:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lida nadal bedzie dostepna ale na czarnym rynku i jej cena wzrosnie i ilosc podróbek jeszcze bardziej , na urzedach celnych wstrzymano wszelkie dostawy tego specyfika kazda ilosc bedzie musiała przejsc badania nie celem jest wyeliminowanie Lidy z rynku ale jej przebadanie i dopuszczenie do sprzedazy aptecznej na recepte bedzie zmienione opakowanie i cena bedzie duzo wyzsza ale zanim doczekamy sie jej w legalnym zakupie minie ponad rok czasu .
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mnie zaskoczyło - fryzjerka pytała i pytała o moje włosy. Już widzę, że pupa i uda stały się jędrniejsze Myślę, że niedługo urozmaicę ćwiczenia o fitness ze 2 razy w tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale za to potem wycisk na siłowni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hehe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ryz to spora kalorycznosc i weglowodany,nie odchudza
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce teraz lecieć jeszcze raz bo znowu mi karze zabulić z 50 zeta że machnie ręką po recepcie, wieć chce się dowiedzieć czy to gynalgin mógł być?

obejrzałam ta poduszke -świetna sprawa [link widoczny dla zalogowanych] Tatiana nie przejmuj się ja nie mogłam się pohamować z kawą.
witam cieżaroweczki!! ale raz spróbowałam -udsło mi się wytrwac tylko tydzień-głownie przez rodziców którzy bardzo mi utrudniali głodówkę. APL, pszysluguje wszystkim gdy nie zarabia sie za duzo. A słońce faktycznie do czasu naszego porodu mogłoby trochę odpuścić zielona jedz tak jak pisalam,przestrzegaj scisle,nie ma mowy o braku efektu,chyba ze sie podjada :> [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny co tak milczycie? U mnie wykryto torbil przez przypadek. 530 316 784 Na razie tyle. córka Joanny Koroniewskiej- Janina dobry masażysta/ka pomoże ci po pierwszym masażu jestem aktualnie na kursie w gabrielu...
[link widoczny dla zalogowanych]
super , piszcie jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
niedziela
[link widoczny dla zalogowanych]
karpiniamonia - nie wiem w jakim wieku jest Twoje dziecko, ale może pomogą banany.

Jak te skarpetki dotknelam
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawde polecam
Wystarczy minutowa, maksymalnie 15minutowa kąpiel paznokci w specjalnym płynie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to staje sie zenujace

jesli jego była zona ciagle zdradzała to musicie znaleśc dowody! [link widoczny dla zalogowanych] Chciałabym utrzymać dotychczasowe tempo 0,5kg/dzień.
Przejrzyjcie artykuły na stronie: 10 dni. Uwielbiam spacery , prace na świeżym powietrzu. Superrrr że wpadłaś na pomysł żeby tam zadzwonić więc ja też jestem nieco spokojniejsza sorki za zamieszanie z tą listą ale warto chuchać na zimne. wiecie moze co (profilaktycznie) moze uzyc facet? [link widoczny dla zalogowanych]
i czytając was, przekunuje sie do tego praparatu upupu a cena, którą podałeś, to jest w Koszalińskim Stowarzyszeniu RM, czy w Środkowopomorskim? ja biorę estazolam ale nie bardzo mi pomaga witam, to forum znalazlam w panicznym poszukiwaniu jakichkolwiek informacji przed czekającą mnie operacją - znalazłam Was i dziękuję za naprawde cenne rady i slowa, które uspokajały. Gruba oni maja jakies tajne sposoby
Zęby mam wszystkie zaleczone na 100% i fakt że zęby mogą mi polecieć wcale nie oznacza, że przestanę dbać o ich wygląd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale Oni tylko mówią \więcej wywieziesz więcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobaczymy co będzie dalej.
[link widoczny dla zalogowanych]
POZDRAWIAM Czytałam o niej b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapłacisz ok 1000zł

nic.... [link widoczny dla zalogowanych] Aga ,jednym słowem 25-ty to nasz dzień.Trzymaj się,będzie dobrze!!!!Też mam byćpp odwójnie u smiechnięta od tego dnia własnie.Pozdrawiam!!!
Mój Tomek mógłby sprawdzać swoją skrzynkę raz na 2 tygodnie, bylebym miała ten nieszczęsny adres Chociaż jak człowiek pomyśli ile panienek atakuje taką skrzynkę to aż się odechciewa pisać !!!! Jesli zacznie sie jesc, jak przed dieta, to jo-jo murowane. Między mną i moją siostrą są 3 lata różnicy i to zawsze było poważnie odczuwalne, dopiero teraz jak jesteśmy dorosłe to wszystko się ustabilizowało. Powodzenia zresztą zastanawiam się czy tym razem dietka zadziała, bo to już czwarty dzień i na razie nie czuję, żeby cokolwiek drgnęło... [link widoczny dla zalogowanych]
tatiana mnie się nie chce jeść, na razie nie, zobaczymy bomba ty moj cwiczyku nie wiem co ci poradzić jak zle sie czujesz ,moze zacznij brac co drugi dzień ,dziewczyny pisały ze mozna co 2- 3 dzień ,ze dreszcze miały itd ale jak jest bardzo zle to moze odstaw lepiej nie ryzykować A może jest ktoś z refluksem, komu głodówka pomogła? Powiem jedno, nie ważne ile ważysz zmierz swoje obwody, zobaczysz jest duża różnica. A co to apuamit??? ze juz powiedzial swoim rodzicom i moim i jego slubie co bylo kompletna bzdura bo mialam wtedy 16 lat...
Fanka,
A nasz Patulek to zaraz urodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
* najmniej w biodrach zaś Malwina Ratajczak (2005) - 86cm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsze dni czułam się dziwnie.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin