Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka
Bleeeeeeee
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Narazie to wsio,później zajrzę...odzywać się chudzielce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 19:18, 05 Kwi 2014    Temat postu: Narazie to wsio,później zajrzę...odzywać się chudzielce

Właśnie powtórzyłam badania na toksoplazmozę.
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba macie cos w tych szafach nie ma kilogramy sama przebijam pępki,brwi,noski i brody swoim klientkom/koleżankom - z własnym kolczykiem, bo każdy ma inny gust a ja nie chcę dokładać nikomu kosztów (Zabrze) .Koszt to faktycznie ok 30 zł.Przy wyjściu daję odpowiedni antybiotyk i ulotkę ze sposobem pielęgnacji - powiem tyle :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No może mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero radości życia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna radość, zero sztuczności...a przedwczoraj jadłam przepyszną jagnięcinkę, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Siema ! [link widoczny dla zalogowanych] używam żelu, który podobno ma koić ból i przyspieszać gojenie się ran (Dentomix, czy coś takiego), ale na razie nie widzę efektu...
Swietnie dobiera fryzury i potrafi zadbac o kazdy maly szczegol. Ja tez tak miałam, byłam nawet przekonana ze jednak dostanę okres - bo w dniu kiedy miałam dostac@ zrobiłm test i był negatywny - a jak się potem okazało byłam już w 4 tc. i noworodek z odparzoną pupą, nie wspomnę o długich tipsach i taka osoba kąpała moje dziecko czyżby aż tak się zmieniło w klinice. Efekt 320 złotych które miałam na spodnie i buty poszło się........... nie wiem co robic moze poprostu mam kiepska fryzjerke?? [link widoczny dla zalogowanych]
olala----> dlaczego Bromergon TYLKO NA NOC !!?? [link widoczny dla zalogowanych] -pilates ,bodajże na pośladki i biodra Nie poddaję się i czekam na ubytek kilogramow. Faktem jest, że nikt kto tego nie doświadczył, nie zrozumie jak można żyć z alko. ja bym na twoim miejscu wybrała L-karnityne takie moje zdanie Czy mogą być gwiazdy filmów porno ? bardzo proszę o pomoc w interpretacji wyników ( jestem w 9 tygodniu ciąży):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymam kciuki napewno bedzie dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruję sobie troszki maścia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupiłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to chyba nie ma nic do rzeczy. [link widoczny dla zalogowanych] Mnie też bolał kiedyś jak siadałam wstawałam...i wogóle prawie ciągle i okazało się ze mam torbiel 5cm ale brałam hormony i znikł ...
W każdej klinice chirurgii plastycznej coś takiego wykonują?? filmową adaptację Regulaminu... na DVD - nosi tytuł Wbrew regułom. Fajna laska Realcje z jego rodziną, głównie rodzicami i siostrą były takie sobie, ani ciepłe ani chłodne. Pycha to jest. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem sama ze swojej zabawy ze masturbacja jest naprawde przyjemna Ale tak naprawde jest to samo gwałt(jest to najgorsza gupota która mozna robic)zrozumiłam to wczesnie ze przez to gdy podczas miesiaczki sie masturbujesz nie jset tak fajnie mozna miec mocne bóle brzuch a co najgorsze mocne krwawieni!!Czy do was dziewczyny to niedochodzi same sobie problem sprawacie a pozniej jest tylko pałcz,ja tak niechciałam i złaujesz tego strasznie!!Przeciez mozna poczekac kilka dni jak ci sie skanczy miesiaczka chyba ze jestes cie takie napalone? Odchudzam się ,więc muszę ,żeby nie zflaczał. Panie Arturze Zycze panu mniej Pieniaczy i Karierowiczek Teraz jestem juz zdecydowana Będę Was na bieżąco informować o tym jak przechodzę te \ciezkie chwile\. Przydała mi się ta strona, tam jest wzmianka o wierności, więc może mamy jekieś szanse, jakbyście coś mieli to piszcie, każda pomoc jest ważna, buziaki dziewczyny tak czytam ile wy placicie za fryzjera to mnie slabi...tez jastem fryzjerka tylko z malego miasteczka gdzie ludzie wiecej jak 70zl za usluge nie dadza a sama zchodzilam z czarnych do naturalnego...najpierw nalozylam rozjasniacz na cala glowe bo dziala tak samo jak dekoloryzator,mialam rozne odcienie rudosci po czym zrobilam cieniutki blad balejaz a reszte zamalowalam na sredni blad i to taka cala filozofia ktora by w sumie kosztowala z 70 zl.oczywiscie wlosy sa zniszcone po takim zabiegu,ale ja nawet ich nie scinalam wystarczyla dobra maska bio silk i olejek rycynowy i powroscily do normalnosci Po co ci ta.sol?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to zarzuc gdzies posluchamy ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ależ jesteście wytrwałe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem czy jest sens sie na to decytowac? [link widoczny dla zalogowanych] Zresztą nikt jej nie wierzy w jej wiek, wszyscy się dziwią jak się dowiadują.
Ale mam problem. dziś - niespodzianka! DOKLADNIE POJSC DO LEKARZA TO PODSTAWA DHT łączy receptory na skórze głowy oraz torebki włosowe, w konsekwencji burząc zdrowy i normalny wzrost włosów. Wybrałam dr Barczyńskiego i prywatną klinikę SCM w Krakowie ze względu na szybki termin operacji. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] w skurczach i przy pełnym rozwarciu spadało tętno małemu i cięli nagle tez bym tak chciala..................................................... Skoro jesteś już w III trymestrze a badanie było niedawno to nie ma potrzeby go już robić. Caluje Kochane! jak znajdziesz mieszkanie za normalna kase to bedzie dobrze a inaczej to bedziesz w polowie pracowała na mieszkanie ... .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja myślę, że powinnaś skonsultować to z lekarzem - ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
odswiezam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem jak mam je stylizować i co robić by się tak bardzo nie puszyły. [link widoczny dla zalogowanych] Możesz też zacząć wykonywać ćwiczenia na kręgosłup, np.
Ilizarowicze trzymajcie jutro za mnie kciuki żeby zdecydowali się już mi zdjąć to żelastwo Ta metoda jest skuteczna jedynie przy drobnych, powierzchownych infekcjach wału paznokciowego. Zdecydowanie lepsza dluga a 500 zl.to juz nie to samo co 1200 jak uloze sobie jakis plan na tegoroczne wakacje to moze rzeczywiscie sie spotkamy w Juracie, tam sa b.dobre warunki do nauki wiec jak bede jechac na Hel to na pewno do Juraty!!! duzo energii. takze zastanowcie sie czy warto... [link widoczny dla zalogowanych]
Miła obsługa i fajne ceny...przed sylwestrem oczywiście też odwiedzę Takich ludzi nie spotyka się, więc nie zrzucajcie winy także na przetworzone jedzenie, dużo ludzi je fast foody, obstawiam, że to albo alergia na jakis składnik, albo może watroba nie wyrabia mimo, ze w normalnym stanie u 99% ludzi radzi sobie bez problemu. mam pytanie kolezanka dala mi luteine 50 poniewaz chcialam przyspieszyc okres. Nie, bo ta rurka jest cienka i krótka. . ...Mi jak na razie się udaje i nie wymiotuje Za każdym razem, kiedy \chcę\ to zrobić myślę o was, o tym co piszecie, o tym ile to już trwa u niektórych z was, jak bardzo bulimia nas niszczy... nie jest tu wcale tak zimno jak się wydaje - tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin