Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka
Bleeeeeeee
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Pozdrawiam gorąco!!Życzę powodzenia..Trzymaj sie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 16:25, 24 Mar 2014    Temat postu: Pozdrawiam gorąco!!Życzę powodzenia..Trzymaj sie

Wiecie co ja tez mam orbitreka od jakiegos miesiaca. [link widoczny dla zalogowanych] A jacys znajomi??? Wybaczcie za tak rzadko zagladam tutaj, ale biegam jak pchła tu i tam, nadrabiajac czas, kiedy mnie tu nie bylo.
Wtapianie na stałe pod żel przeróżnych ozdób (hologramy, cyrkonie, kwiatki i wielu innych !)
[link widoczny dla zalogowanych]
, a propo zkacowanych ph , to może i zkacowani ale przynajmniej za swoje a nie wydojone i zakapslowane z dostawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze sa rozmowy z nim,twierdzi,że wszystko jest jego,na wszystko sam zarobił,mimo,że ja pracuję odk ąd skończyłam szkołę!

powodzenia przyszlym mamusiom zycze [link widoczny dla zalogowanych] a jednak szukasz dalej wymowek - nie dosc ze narzeczony nie-milioner, to jeszcze brak darmowej opiekunki, masz racje w twoim przypadku jak i TWOICH ZNAJOMYCH to usprawiedliwone

Wreszcie wolność od robali. Ja placilam za 2 ml aquamidu 2500. Od lutego schudłam 13,5 kg do wczoraj, zobacze co bedzie po kapusciance..... Jutro pewnie nie bedzie tak latwo, poniewaz ide do pracy a tam 6 godzin fizycznego zapieprzu ;/Byle przetrwac pierwsze 3/4 dni a potem juz z gorki (tak mysle) I jak tu miec dobry humor kiedy wszystko zle sie uklada? [link widoczny dla zalogowanych]
Likwiduje zwiększone odkładanie tłuszczu. I jak to mozliwe ze osiagaja az takie rozmiary. W soboty i niedzielę dzwonię godzinami do Polski juz od 5 miesięcy. Siniaki nawet do tygodnia. Zenek: Nie to co amerykańska, kobiety tam się w ogóle nie widziały i to było fajne. przesluchanie stron:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin