Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka
Bleeeeeeee
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Witam Ja chciałabym żeby ktoś zreanimował moje wypalone

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 685
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 22:04, 20 Mar 2014    Temat postu: Witam Ja chciałabym żeby ktoś zreanimował moje wypalone

A może poprostu macie jakiegoś jednego , drugiego i trzeciego Księdza znajomego, niech chłopaki wpadną na ten topik i pogadają z dziewczynami, to by było najlepsze, tym bardziej, że z tego co czytam coraz więcjej zgłasza się ofiar fatalnego zauroczenia Ulluśśśś pogadaj z bratem On ma wielu kolegów w sutannach [link widoczny dla zalogowanych] Zaliczylam juz spacerek, a raczej przechadzke po mercato TERAZM MAM ŚLICZNE, BARDZO NAWILŻONE LOKI..
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie wszytko Ok nie czulam glodu nawet wczoraj pierwszego dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
owszem są ludzie, którzy próbują ją tłumaczyć mówiąc, że każdy popełnia błędy itd.
[link widoczny dla zalogowanych]

ale to nie jest tak denerwujące jak spadająca torebka wrrr [link widoczny dla zalogowanych] dr Talecka-Niczyporuk, przyjmuje w szpitalu wojewódzkim

to nieprawda ze tluszcz spala sie po 30 min. pozdrawiam serdecznie Dzięki Fakt, zaczyna się nowy okres Oczywiście,musi sie uadać,szkoda tylko,że to czekanie zjada tyle nerwów') Przez 3 tygodnie na moim koncie znalazło się 9440zl. [link widoczny dla zalogowanych]
to mnie DOSLOWNIE wysmial... bardziej boli niz przekuwanie uszu to wiadomo ;P Selwetka 24- niestety tak to już jest z tą prolaktyną- ale ja póki co czuje się tak rewelacyjnie, że nawet jak mi lekarz mówi, że tabletki będzie trzeba brać nawet do końca życia- to mnie to póki co nie martwi a ona, biedactwo taka minke zrobilai sie zalamala prawie ze. temu uwazam ze porod to jednak cos naturalnego i chyba do przezycia i jak na zamenhofa zabraknie miejsca to swiat sie nie zawali. A nie...przepraszam, faktem jest ze jestem caly czas glodna. Zresztą sama mam takie paznokcie, doradziła mi coś takiego pani Agnieszka Śladowska z krakowskiego Face&Body, ona zresztą mi je robiła i przyznam, że wyglądają naprawdę świetnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mi tez dretwieja rece podczas snu , kiedys obudzilam sie w nocy i mialam zdretwiala reke ,noge dostalam paniki -dziwne uczucie !
Ekperymentatorka Suzanna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dla leniwych studentw Administracji SWPW beka Strona Gwna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin